2010-01-12

布霖 3 歲生日會 (更多照片)

Bacon (右):「你地係咪想兩個一齊上?
即管放馬過o黎!」

布子:「上未上囉!我唔驚你架!」
(布子騎在 Bacon 背上)

布子:「哈哈!認輸未?」

Bacon:「好喇o下!玩夠喇!
今日係我地布霖媽媽牛一,比o下面好喎!」

左邊係茶茶,右邊係小茶茶

小茶茶:「唔好咁親熱喇,我怕醜架...」

布霖:「阿姚姐姐o既小茶茶咁斯文,
我都詐諦怕醜,扮下斯文先!」

↑Bacon 仔

↑布子

↑RJ

今年許個咩願望好呢?

布霖:「我有爹o地媽咪錫、家姐錫、細妹同我玩,
又已經生兒育女,今日仲母子重逢,夫復何求呢?」

RJ:「布霖媽媽!冇野想要就唔好許願喇,
等我錫你一啖先啦!」

布霖:「媽咪,你幫我地切蛋糕啦,
我地睇緊『老友狗狗』電視節目呀 ...」
媽咪:「o下?!唔係嘛?咁都得!」

芝士南瓜蛋糕好好味!

Bacon:「真係咁好味?比我試o下啦 ...」

Bacon:「果然係好味喎!手指都要舔埋,唔好晒!」

布子,你都食D啦 ...

RJ:「正!唔好逐粒餵咁麻煩喇,
我自己用手仲好啦!」

RJ:「如果我做齊全套動作,可唔可以整多件蛋糕o黎呢?」

RJ:「唔該?你唔比我唔行開架 ...」

RJ:「終於都比我o既真誠感動喇 ... 有得食!」

RJ:「既然策略收效,唯有再接再厲,
使出看家本領 -- 狗仔直立式 」

布子:「我地兄弟共三人,蛋糕得最後一粒,點算呢?」

茶茶:「不如咁啦,比我食啦,
以免你地三兄弟傷和氣嘛 ...」

茶茶:「我都識直立式架,一於比我食啦 ...」

媽咪:「茶茶,你唔係減緊肥架咩?
過黎同媽咪影相吧啦 ...」
回到首頁

沒有留言: