2007-06-16

二妹細妹 初o黎步到

今日屋企 o黎左兩隻小豆丁,媽咪話係我 o既
二妹同埋細妹喎。二妹叫「高布霖-Plumpy」,
係史納莎女;前便呢隻啡紅色 o既傻B係細妹,
叫「高茶茶-Charly」。 o岩 o岩黎到呢個屋企,
仲未係好慣,成日兩頭「騰」。作為大家姐 o既我,
覺得二妹無乜點,話晒都係同種,
但係細妹發晒癲咁四圍跳,好得人驚! …

二妹叫「布霖 - Plumpy」,係史納莎女,
佢依家已經5個月大。


細妹叫「茶茶」,英文名Charly,
係一隻玩具貴婦狗女。
只係3個月大,仲係BB。
媽咪爹D梗係唔會咁快比佢落街喇。


二妹個頭大過身,個身又肥,D肉又實,
真係成個黑布霖咁,個樣睇落好似幾「英」,
但其實好鬼傻!

二妹同細妹同一日 o黎到呢個屋企,
所以二妹好錫「茶茶」 o架!

茶茶:「嗌 o也!二家姐呀!
唔好舔到我塊面濕晒啦!」

茶茶:「我要!我要!我鍾意呢個史納莎公仔呀!」

嘩!咁都得?細妹玩玩下突然話訓就訓?
唉!始終佢仲係BB!

沒有留言: