2008-11-30

茶茶的初吻 ...

甜甜:今日我地一家五口又去獅子會,
約會豆豉仔一家,呢個就係豆豉啦!

豆豉好聽話,媽媽叫佢企就企、坐就坐。
   
點知二妹布霖係佢面前經過,
豆豉突然精神一振 ...

姐姐即刻抱起布霖,豆豉跟住飛身跳起 ...
點知佢大佬阿得係後面喝住 ...

話說豆豉比面得哥,唯有離開布霖,
正當無晒心機,諗住搵張凳仔坐下 ...
豈料踏破鐵鞋無覓處,幸福原來近在眼前 ...
豆豉:「美人哦,乜你一個人咁悶呀?
我可唔可以上黎同你傾下偈呢?」 
  
豆豉:「睇黎我地毛色相近,眼耳口鼻一樣咁精靈,
好有夫妻相咁喎 ...」

茶茶:「喂,我唔係同你好熟,唔好企咁埋住 ...」

茶茶:「咦,睇真D你都幾型,我地好似真係幾襯喎!」
   
甜甜:「嘩!說時遲,那時快,豆豉同茶茶已經嘴嘴啦 ...」
茶茶的初吻就此奉獻了。

沒有留言: