2009-12-23

我的 8 歲生日 Party (18 Dec)

我已經 8 歲,生日o係 Good Dog Cafe 慶祝,
豆豆媽整左個蛋糕,有 8 枝蠟燭o架!

仲有生日帽戴添!

我唔覺意舔左個士多啤梨一下,好酸呀!

契爺 Ramish 都戥我開心...

全家福合照...

好多朋友黎左同我一齊慶祝 ...
(右邊係 Eva 姨姨 + 豆豉 + 德仔,
後邊係 Terry 叔叔)

媽媽,唔該幫我吹蠟燭啦!

當媽媽吹蠟燭o既時候,我許o左個願望:
希望媽媽永遠永遠都咁錫我...

嘩,蛋糕好味!

再黎多一啖!

肥茶茶:「我唔想影相住,比我食件蛋糕先啦!」

布霖:「見到家姐生日咁開心,
我都想快 D 到1月9日,o係我o既生日 party,
就可以同3隻仔仔母子團聚啦!」

呢個係德仔,係我地史納莎一族o既型男,冇得頂!

至於呢個,就係豆豉,即係一年前同茶茶邂逅果個豆豉仔囉!
(按這裡重溫茶茶與豆豉初吻)
唔見咁耐,靚仔左好多。睇下佢比爸爸抱住幾 lum!

媽媽又抱...

德仔都要抱抱...

茶茶見到豆豉,記起初吻經過,
突然變成怕醜妹,點都唔肯同豆豉合照...

豆豉:「唔使驚喎 ... 我地傾下計之o麻 ...」
茶茶:「我仲未想生BB,遲 D 再 call 你啦 ...」

4 則留言:

Coles Network 說...

媽媽永遠愛你!但願你身體健康。

布子媽 說...

而家茶茶大粒過豆豉啦, 哈哈哈哈哈!!!

Unknown 說...

果日囡囡唔舒服要帶佢睇醫生黎唔到好可惜呀...好耐冇見面了!!
你mame話我知你鍾意d小食&cakecake好開心呀~
祝甜甜你生日快樂呀~仲有最緊要身體健康啊!!

Natalli~夢﹋ 說...

祝甜甜生日快樂呀~~
Happy Birthday!!
祝妳越大越靚~
身體健康~