2010-06-04

Organic Food

近幾個星期我o既健康一路惡化,好彩媽咪唔使返工,
成日係屋企陪住我。仲去西貢買有機蔬菜、紅糙米同埋有機雞肉,
餐餐煮有機食物比我食。
爸爸係amazon.com買左本狗狗食療書,
醫生作者話我呢種情況可能係Healing Crisis,
係我身體入面既免疫力系統已經醒左,
正在同病菌大作戰。
點都好啦,日日見到媽咪我就開心喇!

4 則留言:

nanna 說...

希望甜甜好D好番啦~

Unknown 說...

甜甜姐姐:
努力呀!
我好番好多了,正在減藥中,也希望甜甜姐姐和我一樣逐漸康復。
小茶茶

Natalli~夢﹋ 說...

加油努力!對抗病菌!!
希望甜甜好D好番!!!

bentoooo 說...

looks delicious! i want to try it! on top of all that, organic food delivered to our house is what I've always wanted because I'm lazy to buy stuffs at the market :D