2010-01-10

布霖 3 歲生日會,3B 齊集玩餐飽

妹妹布霖 3 歲 Birthday party,
佢o既 3 個仔仔齊齊黎祝賀布霖生日快樂 ...

↑布子 (左) 一見哥哥 Bacon,即刻記起細個一齊玩o既日子
Bacon:「喂!細佬... 咁耐冇見,你近排點呀?」
布子:「最近天寒地凍,我婆婆買左張床比我呀!」
Bacon:「係呀!真係幾凍下,我媽媽日日攬住我訓添呀!」
布子:「車,唔好講咁多,打番場交先!
細個果陣你大隻D,家下我未必輸比你架!」

↑布霖雖然係 3 個仔仔o既媽媽,
仍然好似個傻妹咁樣...

↑豆豆媽咪又整左個史納莎形o既蛋糕,幾靚!

布霖:「今年生日好開心,最緊要係可以見番我 3 個仔仔...」

布霖:「多謝媽咪幫我約齊 3 個 BB 黎一齊玩...」

↑Bacon 仔生得最高大,又壯健,不愧係大 B ...

↑布子活潑好動,仲剪左個靚裝黎見布霖媽媽添!

↑細仔 RJ 斯文淡定,又識握手,訓練有素,你睇佢幾上鏡!

↑布霖同埋 3 個 BB 各自黐住自己o既媽咪,
個個眼神都一樣,都係兩個字 :「幸福!」

↑話咁快,三個仔仔已經長大啦,
我身為姨媽,覺得好感動呀!

↑小茶茶可能見到史納莎幫人多勢眾,唔敢落地玩...

↑除左 3B,小茶茶、豆豉、德仔,
同埋 Catherine 姐姐都有黎同布霖一齊慶祝,
仲送左好多生日禮物比佢添!

布霖:「多謝咁多位o既禮物!
仲要多謝 3B o既媽咪對我 D 仔仔o既愛護照顧 ... 多謝晒!」

沒有留言: